Vattudalsbron

söndag 1 juli 2012

Helg nöje

 Fredagkväll blev det wook ute på går´n.
Min uppfinningsrike "gubbe" fixade så att inte 
maten blev dyngsur, för fyyy va det regnade!

 Tänk att det blir så gott när man lagar mat ute....

 Lördagsnöjet var loppis på Rosa Kiosken
Jag hade turen att bli av med en hel del grejer.
------
Min kära svägerska var också på besök och
hon njöt av årets första mjukglass :)

Söndagseftermiddag blev en slappar stund....
Åh vissa kan verkligen konsten att  njuta och leva i nuet!

Hej Svejs
från
Gudrun
<3

PS. Vi väntar en långväga gäst
från främmande land.....
Håll koll, han kommer snart på bild, hihi!


3 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Hahahah, jag önskar man kunde slappa lika mycket som Viva... vilken stil!

Jag håller utkik efter Thai-killen ;)

Pappa är rolig och uppfinningsrik han, haha!

Kramar till er, längtar tills ni kommer hit och är uppfinningsrik!

elin sa...

Haha, paraplyet var ingen dum idé!

LisaB sa...

Goa Guni<3
Jag saknar dig redan!!!!
Nu har jag SEMESTER!
Måste in på din Blogg för den gör mig glad!
Hälsa alla dina och hoppas ni får en härlig semester
Kramar Lisa B